NATURA BRAMY

Rynki Ekonomia Gospodarka Świat i czasem Polityka

Przedświąteczny WIG20

116 Komentarzy

Coś z dziedziny „Piękno Rynku”. Oto WIG20 dwa wykresy 360 min

Wykres nr 1 przekaz jasny i prosty – piątkowe dno powstało na dolnym ramieniu tych czerwonych Wideł Andrewsa (Andrews Pitchfork) i od tego momentu mamy mocne odbicie

Wykres nr 2 – tak właśnie działają „wibracje Kairos” – pojawiają się „rymowanki” (squaringi) między ekstremami, sygnalizując swoim pojawieniem mniejszą lub większą zmianę trendu. Znam to od jakichś 5 lat, ale nadal, gdy zobaczę coś tak ładnego jak to, z zachwytu rozdziawiam gębę 🙂🙂 Czyż to nie jest piękne, że rynek tak sobie liczy czas/świece do momentu zwrotu?

PS. Interpretacja obu wykresów bardzo prosta – dno z piątku, 26 marca 2021 ma mnóstwo cech dna, kończącego korektę, nie tylko na wykresach 360 min, ale na mniejszych interwałach też, jak i na dziennym. Na tej podstawie uważam, że to jest właśnie takie dno. W chwili, gdy to piszę, rynek zmaga się z poziomem 1955 pkt i ma szansę w tym miejscu zrobić krótkoterminowy szczyt, bo te 1955 ładnie się rymuje z 55 sesjami, jakie minęły od szczytu ze stycznia 2021. Prawdopodobnie czeka nas teraz lekkie, korekcyjne cofnięcie (w formie testu dolnej linii Wideł z wykresu nr 1??) a po nim kontynuacja ruchu, która powinna wyprowadzić WIG20 ponad 2100 pkt

Kończąc, życzę Wszystkim Wesołych Świąt!!!!

Zacny ten dom
radosne skaczą wróble
zagon włośnicy

Basho (ze zbioru Hakusenshu, 1688)

Written by songmun

29 marca 2021 @ 14:04

Napisane w Uncategorized

Tagged with , ,

Komentarzy 116

Subscribe to comments with RSS.

  1. @SM
    To 107 trochę takie naciągane się wydaje.

    gandylc

    29 marca 2021 at 17:31

    • Możesz sam policzyć i sprawdzić

      songmun

      29 marca 2021 at 18:12

      • Nie w tym sensie tylko w koncepcji – końcówki od 1 do 9 biorąc pod uwagę plus minus jeden to trochę takie jakieś …. Pasowaloby zarówno 107,106,105 ale również 97,96,95 itd czyli prawdopdobieństwo, że coś się zakończy na pasującą nam wartość to 3/10. To raczej nie wzmacnia innych obserwacji – jak dla mnie oczywiście.

        gandylc

        29 marca 2021 at 19:27

  2. Co prawda wsiadłem na szczycie ale osobiście bardziej mi jeszcze 2 punktowe przebicie pasuje( w klinie) niz cokolwiek innego. No zobaczymy co się stanie w ostatniej godzinie.

    gandylc

    29 marca 2021 at 20:08

  3. Ale jeszcze lepiej zejście do 3943 i wybicie szczytu – 10 punktowe – to powinno zbić z pantałyku tych co juz zaszorcili.Strukturalnie pasuje.

    gandylc

    29 marca 2021 at 20:29

    • Kupiłem złoto po 1720 i spada a miało rosnąć ech te prognozy tutaj dobra dla dawców kapitału chyba.

      Goldcoin

      30 marca 2021 at 15:48

      • To kupuj wtedy kiedy SM tafia z prognozą, a nie kiedy nie trafia. Poza tym – patrz na wstęgi i zachowanie się rynku w istotnych miejscach.

        gandylc

        30 marca 2021 at 21:52

  4. XD

    Haha

    1 kwietnia 2021 at 00:53

  5. SP-500 przybrał bardzo niebezpieczny kształt. Wygląda tak jakby trzecia fala klina została zrealizowana na szczycie . Inna możliwość – bardzo skomplikowane złożenie trójkątów expanding triangle. Trudno powiedzieć( a przynajmniej ja mam duże wątpliwości) która wersja jest realizowana. Tak czy tak bardzo blisko szczytu – jesli klin to prawdopodobnie koniec wzrostów i szybki spadek mniej więcej do 3500.

    gandylc

    2 kwietnia 2021 at 22:51

    • 3500 ? A dlaczego nie na 3000?
      Gandy, ja dla odmiany powiem, że na SPX trwa obecnie trend wzrostowy.
      Lepszej porady nie udzieli Ci sam Ray Dalio.

      Trader

      3 kwietnia 2021 at 13:39

      • Dlatego, że niezależnie od tego co się obecnie dzieje w okolicach 3500-3600 oczekuję silnego odbicia – prawdopodobnie z wyjściem ponad obecny szczyt. Na początek przyszłego tygodnia – zejście do marcowego szczytu czyli bardzo nedużo – delikatnie do góry ( 5-10 punktów) i lecimy. Tyle zostanie z tego twojego wzrostowego trendu i wtedy zaczniesz pisać, że mamy trend spadkowy. O jakiej skali czasowej myślisz pisząc, że mamy trend wzrostwy? Jeśli od czasów neandertalczyków to ok – masz rację.

        gandylc

        4 kwietnia 2021 at 09:53

  6. Dla ścisłości – końcówke tego trendu i bardzo silne ruchy w obu kierukach jakich w historii jeszcze nie było- popatrz na częstotliwość tych ruchów – rok 2000; rok 2007; rok 2020.

    gandylc

    4 kwietnia 2021 at 09:58

  7. Gdzie dalej powędruje sp500, krótka prognoza:
    – rok 2021 – pawdopodobnie jesień może końcówka lata- okolice 4100-4200 ( kwiecień -spadki)
    – końcówka 2021 i być może początek 2020 – spadki poniżej covidowego dna
    – rok 2024 – prawdopodobnie ponownie maksy
    – spadek ponizej dna z 2009 roku ( pewnie potrwa jakieś 2-3 lat) i potem długie bujanie na tych poziomach – pewnie z 6-10 lat.
    – ponowne maksy – 4600? ( raczej powinien to być stosunkowo szybki i zaskakujący ruch – myślę, że gdy się zacznie to nie potrwa dłużej niż 2-3 lata i wybije szczyt
    – Koniec dlugoterminowego trendu wzrostowego
    – spadki poniżej trójkąta z lat trzydziestych( wiem, że nikomu nie wydaje się to możliwe i ze względu na fakt, że te ruchy okołoszczytowe jeszcze trochę potrwają spadek w okolice poziomów trójkąta z lat trzydziestych poprzedniego wieku byłbym skłonny datować dopiero gdzies w okolice początków przyszłego wieku – jakie zdarzenia do tego mogłyby doprowadzić? Pewnie głód i wojny – choć patrząc na obecne realia -może wyhodują jakiś naprawdę groźny szczep wirusa, a nie ten straszak, który obecnie w krajach zarządzanych przez bolszewików niszczy gospodarki.

    gandylc

    4 kwietnia 2021 at 11:19

  8. Miało być końcówka 2021 i byc może początek 2022 oczywiście…

    gandylc

    4 kwietnia 2021 at 11:20

  9. Gandy@
    Nie szkoda czasu na wypisywanie tych bzdur?Jakos 3900 miało byc w 2024 roku kojarze wpis z przed 3 miesiecy?Nie szkoda ci zycia? bladego pojecia nie masz z tymi swoimi szlaczkami.
    Tak wogole gdzie wasylije,sierioze i ten koles od systemu bez systemu,pewnie go ulepsza ;-)))bankrut bankowy.Powtarzalnosc i systematycznosc,reszta to pierdy leszczy ktorzy mysla ,ze sie dorobia grajac na lewarze.Celi min nadal nie zrealizowany,było wszystko podane na tacy.
    Spoznione ale szczere zyczenia zdroweczka dla Was;-)

    noob

    5 kwietnia 2021 at 07:49

    • @noob

      Jeśli chodzi o precyzyjne wskazanie poziomów długoterminowych – masz rację – to są szacunki. Krótkoterminowe już nie – raczej rzeczywiście nia mamy z klinem do czynienia ale z końcem średnioterminowego trendu juz tak. Patrz na najbliższy dzień(może dwa) handlowy i wyciągaj wnioski. Jeśli chodzi o wielkość wejść Konradusa – jego sprawa – na ten moment jeszcze jest to ryzykowna sprawa chyba, że wejścia obliczone są na jedną falę intradową. Najbliższy dzień to juz będzie dłuższa perspektywa czasowa – kilka dni przynajmniej-raczej tydzień i odwrót w okolicach 3600 może 3500? Czy to widzisz w tej chwili czy nie nie ma znaczenia – zobaczysz dość szybko. Fale akcji i reakcji – nie ma nic bez przyczyny. Natomiast skłonny jestem przyznać rację, że jeszcze bardzo prawdopodobne choć nie stuprocentowo pewne jest to, że wystąpi następny szczyt przed spadkami poniżej kowidowego dna.

      gandylc

      5 kwietnia 2021 at 15:45

    • To podaj ten zakres punktowy gdzie brać L czekamy wszyscy jak będzie odwrot nie chowaj się.

      Leny vel lubicz

      5 kwietnia 2021 at 18:51

      • Noob

        O jak dawno mnie nie było a ten pan dalej siedzi na 0.1 locie L od marca ? Łaskawy broker trzyma mu dłużej jak rok pozycje hehe 🙂 powiem tyle ja każda cofke wykorzystuje idealnie i kosze majątki tak tak a ty swoelje prognozy zawsze bo mam od marca 2020 pozycje L świetnie bogaczu cieszę się mam polew z takich blogowych kreatorów.
        8 marca był potwierdzony sygnał omena hindenburga a zazwyczaj jest tak od 10 lat że rośnie po sygnale w górę bo jak na złość w jak inaczej ? Po czym do 90 dni spada poniżej punktu wykresu gdzie padł sygnał więc rośniemy zarabiamy w dwie strony ja już zamykam swoje szybkie L i czekam na rozwój sytuacji. Gość ma łaskawego brokera na fx i kisi tego 0.1 lota a ja takie smarki zarabiam w parę dni co on w te 13 miesięcy brawo ty blogowy krazycielu haha smarki do kwadratu… Ale czymś trzeba żyć błogiem np jak on haha a może biuletynami ? Hehe

        Konradus

        5 kwietnia 2021 at 19:02

        • konradus
          odpisuje po raz ostatni bo szkoda czasu
          wiemy ze ejstes bankrut.te pierdy standardowe ze wlasnie zamykasz szybkie elki,boki zrywac,zawsze to smao,choc zawsze duze s bo sie zawali.Juz nie raz proponowalem konfrontacje bankrucie ,wezmiemy kogos skany niech obnazy jaka z ciebie „cienka dupka w pasie” .czy to fw,czy ackej czy etfy bez leawara czy z lewarem,i dzieci z „sie pomaga” by sie ucieszyly ale ty golodupiec jestes nawet na 500 zeta,predzej bys sobie gazeta podtarł.koniec,pisz wyzywaj,przekonaj jaki to gosc jestes zarabiajacy w chwile tyle co ja w rok.dzieciaku.zegnam.

          noob

          5 kwietnia 2021 at 19:37

        • errata 4 marzec sygnał HO markowanie w doł i jazda 400 pkt w górę na sp 500 do wczoraj trend mocno byczy w AAi

          16 listopada 2019 sygnał HO Titanic omen markowanie w dół jazda w gorę 320 pkt przed zwałą pandemii trend mocno byczy w AAI – wybuch pandemii

          są podobieństwa ? dlaczego ja mam was o nich informować skoro wszędzie hossa to niech trwa na wieki każdy zarobi wszystko chroni przed inflacją a grube koty chca golić co chwila biedaczków i to robią. Zarobić można na takich sygnałach miliony ale skoro nikt tego nie podaje a pisałem rok temu jak się gra pod takei sygnały prościej się nie da zarobić.

          @noob

          idź na wiejską i tam poproś ich o zrzutkę i pomoc oni pierwsi do dawania z podatków a swoja drogą ja nie musze nikomu publicznie pokazywac co i jak i komu

          Konradus

          6 kwietnia 2021 at 10:09

      • https://zapodaj.net/62ad9a3ec9310.jpg.html

        Odpowiem obrazkiem – moim zdaniem ostatnia wczorajsza struktura była na tyle duża w trójkącie, że dzisiaj niedużo po otwarciu odpalę krótkie( jej szczyt mógł być już zrobiony w ostatni piątek tak naprawdę i raczej myślałem, że tak jest i będdzie mały problem z wejściem ale rynek przyjemnie zaskoczył i zrobił spory ruch do góry i problemu nie powinno być.Chować się nie muszę – rynek zrobił w ostatnim trójkącie na tyle duże ruchy, że wiele większych zasięgów nie zrobi.Czekam do otwarcia i tyle.

        gandylc

        6 kwietnia 2021 at 12:43

  10. Gandy@
    Upisales sie ,tylko to nic nie wnosi;-) takie pitu pitu.
    cyferka podawana dawno dawno temu jako min hossy u jankow została dzis osiagnieta(4070)proste sie skonczyło ,oczywiscie moga zapitalac wyzej smiało .4091 sp,4134 dj 32230 itdd .mozna doawac i 36650 dj itd ale min dzis zostało osiagnete .co dalej zerkamy i trzeba reagowac ,koniec kazdy dip pewny do L i na cel.
    to byloby na tyle odnosnie prowadzenia za raczke,rozpoczynamy kolejna kampanie;-))

    noob

    5 kwietnia 2021 at 19:00

  11. Po spadkach w rejon 4060 powinien sp500 być w stanie jeszcze raz się zebrać i przebić 4090. I chyba dopiero wtedy wystarczy. Koniec dnia albo jeszcze jeden dzień.

    gandylc

    6 kwietnia 2021 at 16:46

    • https://www.aaii.com/sentimentsurvey

      57 L do 20 S

      No dziergamy szczycik panie goldii proszę o Perfect Bull trap podczas trwania sygnału HO

      Konradus

      8 kwietnia 2021 at 07:54

      • Rok temu Kubuś z chin i kolega japoński Został wysoko z elkami może i tym razem bedzie tak samo
        A co tam na zlocie srebrze i wigu ? Chronią przed inflacja ? 😉

        Konradus

        8 kwietnia 2021 at 16:21

  12. „spadek ponizej dna z 2009 roku ( pewnie potrwa jakieś 2-3 lat) i potem długie bujanie na tych poziomach – pewnie z 6-10 lat.
    – ponowne maksy – 4600? ( raczej powinien to być stosunkowo szybki i zaskakujący ruch – myślę, że gdy się zacznie to nie potrwa dłużej niż 2-3 lata i wybije szczyt”

    Napisz jeszcze co może się stać w 2046roku bo bez tego cała ta Twoje „prognoza” ma słaby punkt.
    A tak poza tym detalem, nie ma się do czego przyczepić.

    Trader

    8 kwietnia 2021 at 10:39

    • W 2046roku to oczywiste- atak UFO na Kamczatkę:)

      gandylc

      8 kwietnia 2021 at 23:05

  13. Ruch się zawęził – wyglada dobrze i na dodatek osiągnęliśmy dzisiaj 2 do potęgi 12 lub jeśli wolicie 8 do potęgi 4.

    gandylc

    8 kwietnia 2021 at 20:38

    • Gandy jankes jak pisałem dzierga szczyt ja L nie mam przyczajka systemem na sygnal S w punkt trwa spokojnie czekam

      Konradus

      8 kwietnia 2021 at 23:24

      • Zostawiam zagadkę.na jakim poziomie 41xx bedzie zwrot propozycje mile widziane 🙂 dobranoc

        Konradus

        8 kwietnia 2021 at 23:27

        • No dobra do zakresu 42xx czekam na.propozycje teraz ja od innych obaczymy jakie.mamy gwiazdy tutaj 🙂

          Konradus

          8 kwietnia 2021 at 23:35

  14. Noo, rynek wygrzany na gówno wolumenie – ceny rosną, wolumen spada, więc sraczka jest tuż za rogiem. Ciekawe kto zdąży pampersa ubrać. Cała śmietanka na blogu widzę w komplecie, wiec będzie miło.

    checkmate

    9 kwietnia 2021 at 19:38

    • @ chechmate
      Będzie się działo 😉 typujemy zawrotke ….

      Gandy czyli 4110 ? Mnie chodzi o futy

      Konradus

      9 kwietnia 2021 at 21:10

  15. https://zapodaj.net/f6a14625cd0de.jpg.html

    @ Konradus – 10 punktów jak się mocno postarają to jeszcze mają szansę zrobić ale niewiele więcej.

    gandylc

    9 kwietnia 2021 at 21:07

    • Ja myślę , że będzie wyżej Gandy poczekaj jeszcze narazie mało punktów jeszcze brakuje

      Konradus

      9 kwietnia 2021 at 21:48

      • Tak popatrzylem na te resztki blogów i sporo widzi spadki ok nie przeczę tak ale jeszcze to pożywka na ciągnięcie w górę mogłem trzymać L od 5 marca ale za pozno ocknolem się, że dużo chce spadkow. Czekam podałem zakres 41xx do 42xx

        Konradus

        9 kwietnia 2021 at 21:55

        • Myślę , że ruscy nie prężą muskułów będzie dym ale póki co trzeba ciągnąć jeszcze i nie tylko obym się mylił ale interesy się ścierają

          Konradus

          9 kwietnia 2021 at 22:26

        • Mój broker pokazuje sentyment na us500 bull: 14% bear:86%. A ze 75% detalicznych rachunków przynosi straty no to jeszcze trochę zanim ich wysadzą w kosmos na tych longach. Ja już się śmieje z tego jak to pionowo idzie w górę. L nie wezmę w czymś takim a short to samobójstwo. Trzeba czekać – nie ma siły. Jakaś wojna albo jakieś info coś musi przekuć ten balonik 😉

          Checkmate

          9 kwietnia 2021 at 22:40

  16. https://zapodaj.net/6c4d4820f43f2.jpg.html

    Ten ostani trójkąt będzie większy niż sądzilem ale spokojnie – wg mnie został klin do zrobienia

    gandylc

    9 kwietnia 2021 at 22:39

  17. Zauważyłem że na różnego rodzaju interwałach gdy pojawia się klin to coraz rzadziej 5 wybija linię poprowadzoną po szczytach 1 i 3.

    gandylc

    9 kwietnia 2021 at 22:49

  18. @checkmate – to są idealne warunku do shortów – nie narzekaj tylko bądź cierpliwy.

    gandylc

    9 kwietnia 2021 at 22:52

  19. @ checkmate
    Jaki broker pokazuje taki niedźwiedzi sentyment ? Według AAII mamy bardzo bycze nastawienie drobnych inwestorów.

    gandylc

    9 kwietnia 2021 at 22:59

    • https://www.mforex.pl/mnews/#/market-sentiment

      Tam masz waluty towary indeksy.
      AAII to jest na pewno większa próba a tu tylko nasz mały kawałek polskiego podwórka.

      Checkmate

      9 kwietnia 2021 at 23:06

      • Widziałem to ciekawe jeżeli dojdzie do przeklocia balona w trakcie pikowania będzie już potwierdzony powód tego także igłe łapać trzeba jak zawsze zresztą i tyle w temacie.
        Prognozy dużych banków w USA z listopada 2020 dawały przedział 4200-4600 końcem 2021

        Konradus

        10 kwietnia 2021 at 09:04

        • I jak żyje na rynkach od xlat zawsze prognozy ich prawie się ale nigdy nie osiągają podanego wcześniej pułapu oznacza to że 4200 nie będzie przebite albo prawie musniete zjazd i może kiedyś tam 4600 na razie to abstrakcja ale kto wie gram to co widzę co daje system i grubasy. Jednocześnie trzyma nas sygnał HO od 4 marca niby jeszcze 80 dni do wypełnienia zmiany toru lotu.

          Konradus

          10 kwietnia 2021 at 09:10

        • Z zasadzie przedzial podałem 4100/4200 a dokladnie jak będzie wyżej to coś ulepimy w sumie sell in may and go away czemu nie a póki co klepiemy punkt po punkcie góra pokazujemy siłę niech uwierzą w potęga wzrostu

          Konradus

          12 kwietnia 2021 at 10:18

        • Ja nie zamierzam tu typować zwrotów akcji – bo to bukmacher jest potrzebny. Tu trzeba się ustawić w odpowiednim czasie. Póki co wygląda to na jakaś konsolidacje na DAX. Zobaczymy ile to potrwa. Bywało tak, że najpierw było widać zmiany na indeksach azjatyckich/europejskich a dopiero na samym końcu usa. Na NIKKEI ciekawy trójkąt na gorze się rysuje, dax idzie bokiem, także pozostaje obserwacja. Wcześniej myślałem, że na 4000 dłuższa będzie przerwa we wzrostach ale przelecieli jak nóż gorący przez masło, wiec nie ma co bawić się we wróżbitę macieja.

          checkmate

          12 kwietnia 2021 at 13:25

        • Ale tutaj samo wróżbici więc można typować podałem zakres 4100/4200 czyli konsolidujemy teraz i fałszywe wybicie 3-5 dni pukania w górę i zjazd obaczymy

          Konradus

          12 kwietnia 2021 at 14:42

        • Do maja powinno wystarczyć jak sygnał będzie S system mi go wygeneruje i gram eski proste ale póki co mogę powróżyć jak inni 😉

          Konradus

          12 kwietnia 2021 at 14:43

  20. @Konradus

    Teraz trochę dokładniej mozna spróbować wyznaczyć szczyt. Dla mnie 1 fala klina była równa 31pkt(około). Teraz zjazd prawdopodobnie 38,2% pierwszej fali – około 12pkt . Trzecia fala okolo 62% pierwszej -powinna sie zakończyć w okolicach 4137 – i to pasuje na koniec ruchu up. Zakładam klin z najdłuższą falą 1. Jeżeli to będzie klin zbudowany geometrycznie w oparciu o sqr(2) to nieco inaczej wyjdą poziomy. Na razie czekam.

    gandylc

    10 kwietnia 2021 at 15:19

    • 4134 napisał wcześniej Jaśnie szanowny Pan Noob no ja jeszcze poczekam z podaniem swojego

      Konradus

      10 kwietnia 2021 at 17:39

  21. https://zapodaj.net/94f0ccc7b0b10.jpg.html

    Wygląda jakby lada chwila sp500 miał śmigać w dół na zabój za chwilę ale wg mnie dopiero jutro choć szczyt już za nami.

    gandylc

    12 kwietnia 2021 at 21:35

    • Teoreyycznie gandi tak powinno być ale.prakrycznie jeszcze nie ja nie mam sygnalu S

      Konradus

      12 kwietnia 2021 at 22:36

  22. 02. 04 ___”tak bardzo blisko szczytu – jesli klin to prawdopodobnie koniec wzrostów i szybki spadek mniej więcej do 3500″

    09.04 ____@checkmate – to są idealne warunku do shortów – nie narzekaj tylko bądź cierpliwy.

    Przez 10 lat na bankierze takich rzeczy nie czytałem. Powiem więcej, za taka lekture to się najczęściej płaci, bo książki trzeba zakupić. Tutaj jest za darmo. Szutnik, jest to duża wartość edukacyjna na Twoim blogu.

    Trader

    13 kwietnia 2021 at 10:28

    • @ Trader
      „Za teksty i wpisy gości bloga Dyrekcja tut. placówki nie odpowiada” 🙂 🙂 🙂

      SongMun

      13 kwietnia 2021 at 16:52

    • Trader – popatrz na swój wpis w którym piszesz, że mamy trend wzrostowy nie podając skali czasowej o jakiej myślisz – taki wpis twoim zdaniem jest oczywiście jak najbardziej na miejscu? Ja na razie ciągle czekam ale już bardzo niedlugo- to czuję – ale musu zgrać się czucie i analiza( lewa i prawa półkula – wtedy zadziałam z dużym prawdopodobieństwem trafirnia w końcówkę ruchu up)

      gandylc

      13 kwietnia 2021 at 19:32

  23. No i klina nie ma. Jakiś pierońsko złożony ruch – widać, że końcówka ale jeszcze dyga up

    gandylc

    13 kwietnia 2021 at 18:47

  24. Problem w tym, że tu najbardziej klin pasuje – chyba nieco mniej oczywisty będzie.

    gandylc

    13 kwietnia 2021 at 19:01

    • Czyli zaraz urwie
      Noob 4134
      Gandy 4137

      Hmm a na sygnału nie mam na S czekam dalej

      Konradus

      13 kwietnia 2021 at 20:33

      • to jak już sie w totolotka hazardowego bawimy to 4150 😀

        checkmate

        13 kwietnia 2021 at 20:42

        • O i o to chodzi mnie chodzi o futy na sp 500 no nobowi już urwało co widać czekamy na gandego ja nie mam sygnalu S dalej hmmm ciekawe zatem czekam sobie jak nie dziś to może ,a x dni będzie dużo lotów czeka na peronie

          Konradus

          13 kwietnia 2021 at 21:01

        • Jak będzie ten dzień i punktaz napiszę wam jak zawsze
          Gandy już mam twoje 4137

          Oczywiście bez uszczypliwości chyba idę spać nic dzisiaj nie będzie w do przełomu 4100/4200 brakuje

          Konradus

          13 kwietnia 2021 at 21:03

  25. dziś Powell z FOMC będzie przemawiał, także może bujać na indeksachw okolicach godz.18.00 w zależności tego co tam mu się wymsknie. Będzie super fajnie – na to liczę – rakieta w górę, a za chwilę zabraknie paliwa 🙂

    checkmate

    14 kwietnia 2021 at 11:34

    • No może cofnąć ale 4150 i pójdzie w górę znowu

      Konradus

      14 kwietnia 2021 at 16:49

      • Cofka wzięty profit czekam na wyżej

        Konradus

        14 kwietnia 2021 at 20:11

        • buahahaha, jak zwykle Konradus po fakcie :DDD

          checkmate

          14 kwietnia 2021 at 20:14

        • A co masz o 16:49 napisane ? Może cofnąć a to nie jest główny sygnał S wg mnie profit wzięty na 2 loty wystarczy.

          Konradus

          14 kwietnia 2021 at 20:19

        • I popatrz na wykres gdzie był wtedy dobranoc 🙂

          Konradus

          14 kwietnia 2021 at 20:20

        • Zaraz będa. znowu pod 4150

          Konradus

          14 kwietnia 2021 at 20:32

        • Może, to albo rosnąć albo spadać. Jak masz tak pisać po fakcie – to lepiej w ogóle nie pisz, bo to zupełnie nic nie wnosi. Tak każdy umie. Od 4117 do 4129 byłem na L. 10 lotów. Zarobek na whiski cukierki.
          Dobranoc Panie bajkopisarz 🙂

          checkmate

          14 kwietnia 2021 at 20:34

        • Oczywiście nie muszę pisać i tak wam dużo już podałem co i jak udanego łapania pozdrawiam

          Konradus

          15 kwietnia 2021 at 08:27

        • Twoje 10 czy 20 lotów czy 1 czy 2 czy 0,1 nie robi na mnie żadnego wrażenia, kiedy widzę jak na 15min świeczce przewala się ich 150tyś kontraktów. Ty i ja i gandy i każdy stąd razem do kupy jesteśmy planktonem. Więc jak mam walczyć z grubymi, z brokerem i jeszcze tu to mi się naprawdę nie chce. A jak razem coś możemy rozkminiać, żeby zarobić to jestem za. My nie gramy przeciwko sobie…
          Też Ci życzę udanych spełnienia wróżb (tych przed faktem :)).

          checkmate

          15 kwietnia 2021 at 13:06

        • Mówiłem że będą zaraz na 4150 i rośniemy a ja nie muszę podawać poziomu wejścia w S zresztą zakres podałem więc kto kumaty poradzi sobie

          Konradus

          15 kwietnia 2021 at 16:34

  26. W zwiazku ze zrobieniem 34230 dj zagladam tutaj i czytam,ze cienka dupka cos tam probował sie wykazac.
    Pisałem….”.4091 sp,4134 dj 32230 itdd .mozna doawac i 36650 dj”
    W momencie wpisu bylo juz nad 32430 ,czytaj pomyłka ,miało byc 34230.Pozatym pisalem 4134 kiedy 50pk brakowało jeszcze.,Dj cel podany był ile dzis mamy? Leszcz cos o preskoczeniu mojego poziomu ,dramat i to 4150 to mistrzostwo co wciska ludziom.K…a to jest tak zenujace jak sie czyta,ze trzeba byc p….. aby takie cos wpisac,pozniej sie dochodzic ze brał.Cienka dupka,bankrut i tyle.Pozatym spekuluje wyłacznie na dj.Takie leszcze jak ty graja na sapinie;-) zegnam do kiedys tam lub nie.spy 378 za rogiem.Pomine L 3,3200,3500 pisane bylo ze 4070 ,aha jak cos do sprawdzenia mistrzu,albo zrobimy jakies scany systemu jestem do usług .Nie moge sie doczekac twojego systemu,przeciecie srednie ema10 i 20 na interwale 1 min buhahaha.no to byloby na tyle bankrucie koronawirusie konradusie.i jeszcze ebdzie sie obrazal i straszyl,ze wiecej wpisow nie zrobi.leszcz,bajkopisarz i bankrut.

    noob

    16 kwietnia 2021 at 16:46

    • @noob
      Odezwij się proszę do mnie na priv
      chk.matte(at)gmail.com

      Checkmate

      17 kwietnia 2021 at 00:17

    • Noob podałeś punk zwrotu na 4134 a gość Cię wyśmiał w trakcie ruchu , że to połamią i tak zrobili. Jak chcesz być idealny i zarabiać na fx to musisz być idealny co do punkta. Bełkot to jedyne co pokazujesz.

      Saszka Damian

      17 kwietnia 2021 at 01:06

      • Saszka czy jesteś normalny. Co na to lekarz? To są potencjalne punkty zwrotne. Widać dziecko że dopiero zaczynasz i zapewne niedługo skończysz. Przeczytaj dokładnie i spróbuj się skoncentrować raz jeszcze dokładnie teksty. 4134 kto że to punkt zwrotny. Taki sam ograniczony jak pozostali. Z dj przeczytaj i się skup i zobacz wczorajszego cenę dj i reakcje 1000 ok niżej był. Więcej ci nie odpisze bo bladego pojęcia nieasz Wołodia. Lubicz. Koradous czy inny stworzony kolejny wpis. Kto uczciwie przeczyta ten wie kto tu czai bazę a kto dupa wolowa

        Noob

        17 kwietnia 2021 at 07:46

        • Na FX co do punkta dokładny. Dno i jeszcze raz dno dzieciaku. 4134 pisałem jak było 50pk niżej ktoś to zrobił pod 4100?pierdy pierdy leszcz i bankrut. Dokładny w punkt ehehe FX synku to wsluyy. Nawet nie znasz nazewnictwa. Żegnam bankrucie

          Noob

          17 kwietnia 2021 at 07:50

        • I wy łapiecie S ? Przeora was rynek w górę pięknie tak trzymać.

          Leny vel lubicz

          17 kwietnia 2021 at 15:01

  27. @ Leny – właśnie pora na s, a ty w drugą stronę. Zobaczymy kogo przeora.

    gandylc

    17 kwietnia 2021 at 21:06

  28. szkoda, że Konradus nie dał znać ale to chyba jednak to.
    noob pisz wyraźniej bo naprawdę jest to bełkot

    rozjemca małp

    20 kwietnia 2021 at 20:44

  29. białek posrałek

    hbh

    23 kwietnia 2021 at 20:03

  30. Ciekawie się sp500 rozwija. W zależności od struktury spadkowej w rejon 4050-4075 sp500 może ponownie wyskoczyć ponad szczyt. Chociaż bardziej by mi obecnie pasowało zejście w rejon 3700 i dopiero wyjscie nad szczyt i ponownie ruch do dołu w okolice 3550 i ponownie wyjście nad szczyt. Kropka nad i jeszcze nie została postawiona.

    gandylc

    24 kwietnia 2021 at 00:30

  31. Czy scenariusz dla WIG20 jest jeszcze aktualny? Czyli wyjście nad 2100
    Czy są może jakieś wskazania dla pary chf/pln?
    Czy wyrok sądu TSUE 29 kwietnia będzie miał wpływ na notowania?
    Pozdrawiam

    Rafał

    24 kwietnia 2021 at 13:39

    • A jak ma być aktualny jak już dawno po okresie przed świętami i po świętach

      Liczydło

      27 kwietnia 2021 at 08:53

  32. Songmun,

    ok i co dalej?Jak oceniasz obecnie ryzyko korekty na naszym rynku?Czy jest szansa że jednak wyjdziemy ponad 2100 i pójdziemy wyżej ?Prośba o wypowiedź.

    Pozdrawiam
    developer

    developer

    29 kwietnia 2021 at 23:30

    • Song czy damy radę do 2300 dojść ? Mnie wychodzi do połowy maja 2320 na naszym rynku i dopiero wtedy korekta. Jak widzisz ?

      Barnaba

      30 kwietnia 2021 at 09:16

  33. @Konradus

    Jeśli twój system nadal nie dał ci sygnału to chyba będziesz musiał wprowadzic korekty. Szanse na wyjście delikatnie ponad szczyt co prawda nadal istnieją ale małe.Bardziej prawdopodobna 40-60 punktowa luka w dół. Ja już jestem od wczorajszego zamknięcia na łajbie – na razie niedużo 0,2 lota ale jak się pojawi luka w dół to zwiększę zaangażowanie. Poziom docelowy – na razie myślę o rejonie 3700 lub 3500 – zobaczymy jaki będzie rozruch. Osobiście zakładam, że raczej jeszcze co najmniej raz sp500 wyjdzie ponad szczyt zanim się pogrąży poniżej covidowego dna. Ale póki co kierunek się zmienia. „Sell in may and go away” trafione.

    gandylc

    30 kwietnia 2021 at 23:58

  34. Chwila wolnego czasu i wszystko zaczyna wskakiwać na swoje miejsce. Wnioski dotyczące długoterminowego sell na sp500 bardzo mnie samego zaskoczyły. Kiedy narysujecie linię łączącą szczyty z września 2020 i kwietnia 2021 i zostanie ona przebita – to dopiero bedzie czas na przymierzenie się do „sell all you have”. W jaki sposob sp500 powinien dokonać tego przebicia? Według mojej oceny starując dość ostro z poziomu około 3200( dotąd powinny doprowadzić zaczynające się nerwowe spadki – pewnie zresztą po drodze w trakcie tych spadków zdarzy się jeszcze co najmniej raz, a możliwe, że trzy razy delikatne wybicie szczytu. Do jakiego poziomu ten późniejszy wzrost doprowadzi? No cóż – wyniknie to z tego ile linia o której napisałem zdąży się wznieść w trakcie zaczynających się spadków i późniejszych wzrostów. Nie sądzę obecnie by mogło to być mniej niż 4900. Zaskakują mnie te wnioski ale cóż – struktury czasem późno ujawniają swoje zacienione elementy.

    gandylc

    1 Maj 2021 at 13:41

    • Tak Gandy ale bajki piszesz ale pisz ciekawe jak twoja eska z piątku już chyba wywalona 🙂 a czekaj Profit wzięty w piątek 🙂

      SIP

      3 Maj 2021 at 13:51

      • Nie – nie wywalona i tym razem nawet stop losa nie wrzuciłem – mogą być lekkie wybicia szczytu jeszcze – to nie problem dla mnie

        gandylc

        3 Maj 2021 at 16:46

      • Jeszcze jedno – jak wyjdzie do góry ponad szczyt to jeszcze dołożę 0,2 po krótkiej stronie rynku, a zamknę calość w okolicach 3700( może 3550 – zależy jak ze struktur będzie pasowało).Przy obecnym rynku nie zamierzam średnioterminowo nawet próbować wejść w punkt bo jest to dla mnie za trudne – struktury około szczytowe 4 fali w znacznie większym dużym rozszerzającym się klinie są niełatwe do precyzyjnego zagrania – przynajmniej jak dla mnie.Gdzie dołożę jeszcze nie wiem ale nie sądzę żeby wyżej niż 10 punktów ponad szczyt- będę widział z drobniejszych ruchów.

        gandylc

        3 Maj 2021 at 17:19

  35. @ Barnaba i developer

    Jest cofnięcie na W20 ze szczytu 29.04 – 2081.94 pkt, bo w tym miejscu jest 181 dni kalendarzowych od dna z 30.10.2020 i 281 sesji od dna z 16.03.2020, co się bardzo ładnie rymuje z tymi 81 punktami, ale wszystko wygląda OK i po korekcie będzie kolejna próba ataku na 2100 tym razem powinna być już udana.
    Niestety nie mam ostatnio czasu na nowy wpis, więc wrzucam tylko te parę słów komentarza.
    Najważniejsza rzecz, każąca podtrzymać ten optymizm: pomimo dużego odbicia Indeksu Dolara DXY na wczorajszej (30.04) sesji, wynikającego z zamykania zyskownych krótkich przez instytucje po posiedzeniu FED, trend spadkowy USD nadal jest niezagrożony – dno z 29.04 jest słabe wibracyjnie i technicznie, więc USD będzie dalej słabł, co w średnim terminie będzie dalej pchać polskie akcje z W20 w górę

    songmun

    1 Maj 2021 at 17:35

  36. @ Gandy

    Osobiście nie wierzę, że otworzyłeś choćby jedną w życiu pozycję na podstawie tego, co tu wypisujesz.
    Nie da się tego czytać.

    ” Ale póki co kierunek się zmienia. „Sell in may and go away” trafione ”

    Już wiesz, że się zmienia.
    Póki co, to się zmieniło, ale na jakieś 10% nie zgodnie z Twoimi ostatnimi wizjami.
    Pisz dalej, dobry folklor tu tworzysz.

    Trader

    3 Maj 2021 at 19:15

  37. ” _______Jeszcze jedno – jak wyjdzie do góry ponad szczyt to jeszcze dołożę 0,2 po krótkiej stronie rynku, a zamknę calość w okolicach 3700( może 3550 – zależy jak ze struktur będzie pasowało)_____ ”

    A ja wtedy dwa razy kucnę i plunę przez lewę ramię na wschód potrajając swój depozyt.
    Nikogo nie interesuje co zrobisz.
    Nikt poważny nie wypisuje takich bzdur w internecie.
    Pokaż, że to zrobiłeś – to by zmieniło postać rzeczy.
    Inaczej – cyrk jak na bankierze, ale gospodarz ma wejścia na stronę L)

    Trader

    3 Maj 2021 at 19:19

    • Wg moich obliczeń do końca lipca trend wzrostowy niezagrożony.
      @gandy zawsze łapie S od lat tutaj jak widać z pożytkiem 🙂

      Lockup

      3 Maj 2021 at 20:09

      • Trend wzrostowy niezagrożony? – Ok – przypomnę sobie o tym po stracie przez sp500 około 1/5 wartości – no może odrobinkę wcześniej.

        gandylc

        5 Maj 2021 at 00:49

        • A nie rośnie ? Idziemy już po strzępieniu na nowe high.

          Zimmer

          5 Maj 2021 at 11:46

  38. Bardziej wygląda na to jakbyśmy jutro mieli mieć czarny czwartek -jeśli zamknie się przy wczorajszym denku to prawdopodobnie dostaniemy większą lukę niż ktokolwiek się spodziewa.

    gandylc

    5 Maj 2021 at 17:13

    • Gandy jedyna luka jaka jest u ciebie to ta w głowie czyli wyobraźnia science-fiction.

      Lockup

      5 Maj 2021 at 19:59

      • Nie wykluczam i tego – z reguły patrzę na siebie z dystansem. Co do tego o czym napisałem- może czarny piątek – jeszcze dzień może okazać sie potrzebny – przypuszczam, że w dzień roboczy temat się nie zamknie, a miejsce kwalifikuje sie na potężny ruch w dół – według mnie szanse na rozpoczęcie zjazdów luką szokową są większe niż zwykłe rozpoczęcie po prostu szybkich spadków. A jak luka szokowa to będzie ona duża.

        gandylc

        5 Maj 2021 at 23:40

    • @songmun

      Może jakiś nowy wpis bo już dawno po świętach ? Swoją drogą do lipca dojedziemy do 2200 u nas ?

      Arras

      5 Maj 2021 at 21:39

  39. Jeśli juto pójdzie z luką w dół to naiprawdopodobniej tylko w okolice wczorajszego denka. Potem – dzień na wjazd w okolice 4175 i dopiero powinno się zadziać to o czym napisałem. Czas odebrać bykom zaskórniaki.

    gandylc

    6 Maj 2021 at 00:35

    • Gandy pobudka zesr….eś się 🙂 taki żart a zatem zaraz szturm na nowe szczyty .

      Dawidup

      7 Maj 2021 at 09:03

      • A niby co się zmieniło? – jak dla mnie nic oprócz tego, że nie będzie luki tylko szybkie i ostre spadki,

        gandylc

        7 Maj 2021 at 13:50

        • Widzisz leszcz wie więcej niż ty stały bywalec podobno żenada 🙂

          Dawidup

          7 Maj 2021 at 17:27

  40. Przejrzyj moje wpisy i popatrz gdzie zamierzałem zwiększyć pozycję.Pod koniec 5 fali klina powinienem mieć około 0,6 – tyle wystarczy na solidne ruchy w dół. Ani klina nie zobaczysz ani 5 fali – zrozumiesz po fakcie.

    gandylc

    7 Maj 2021 at 19:26

  41. bog es tobo bialek posrralel

    bhb

    7 Maj 2021 at 21:20

  42. no chyba jutro jeszcze spore odreagowanie i dopiero czarny czwartek – ewentualnie piątek. 0,2 zamknąłem. Zostawiłem 0,2. Ostatnich 0,2 jeszcze nie dorzuciłem.

    gandylc

    11 Maj 2021 at 17:19

  43. zamknąłem pozostałe 0,2 -cos jeszcze nie tak jak powinno być.

    gandylc

    12 Maj 2021 at 20:52

  44. Chyba wątpliwości co do szykującego się ruchu w dół się rozwiały. Ruch powinien być solidny i nie powinno być specjalnie trudno o ustalenie miejsc zaangażowania. Ta duża luka w dół – według mnie raczej będzie jednak bardzo duża luka, a nie tylko szybki zjazd ale jak patrzę na rozwój sytuacji to skłonny jestem obecnie jej pojawienie się odsunąć o jakieś dwa dni – wtorek?. Korekta do góry niewiele posunęła ten ruch w górę- wedlug mnie jeszcze sie nie zakończyła.

    gandylc

    14 Maj 2021 at 13:18

  45. 0,1 lota sprzedałem jakieś 10 punktów przed szczytem korekty( niestety przy tego rodzaju strukturach mam problem z dokładniejszym wstrzeleniem się). Zastanawia mnie jednak, że korekta nie wyglada na jeszcze nie zakończoną chociaż maksy już prawdopodobnie osiągnęła. Jeszcze chyba jutro odreagowanie po dzisiejszych ruchach. Jeśli cały dzień odreagowania to będziemy mieli klin na niższym stopniu. Pod koniec dzisiejszego dnia powinno być widoczne czy dorzucić do pieca czy dopiero jutro.

    gandylc

    18 Maj 2021 at 20:45

  46. Wygląda na to jakby już ten klin się kończył na koniec dnia. Dołożyłem 0,1 .

    gandylc

    18 Maj 2021 at 21:45

  47. Bardzo prosimy o nowy wpis.
    Codziennie zaglądam i … nic.
    Co z dolarem? Czy dalej w dół?
    A metale?
    Złoto WIG20 trafił Pan idealnie. Proszę podtrzymać dobrą passę
    Z góry dziękuję i pozdrawiam

    Rafał

    21 Maj 2021 at 16:54

  48. Można na sp500 obecnie już trochę ugrać ale co do dłuższych terminów to skłonny jestem sądzić, że jednak jest klin ale dopiero 1, a nie 5 fala klina o sensownej wielkości jest za nami czyli trzeba będzie się szykować do sprzedawania przebicia szczytu. a na razie jestem bez pozycji – w tym drugim ruchu do dołu była za mała luka żeby sie tego trzymać i calość wygląda jeszcze trochę mało przekonująco- jak dla mnie oczywiście. No chyba że duża korekta złożona – tak czy inaczej jak dla mnie czas czekania co się wykluje.

    gandylc

    21 Maj 2021 at 22:02

  49. Z drugiej strony jeśli chodzi o sp500 wszystko we mnie krzyczy „sprzedawaj” i to na tyle, że jeszcze raz spojrzałem czy to może być 1 fala klina zakończona na szczycie no i nie za bardzo – nie pasują struktury jednak klin chyba jest skończony. I po pierwszym mocnym ruchu chwila przerwy. Ile ta przerwa może potrwać jeszcze potrwać? – Jak bym nie patrzył według mnie w obecnej fazie nie dłuzej niż dwa dni. Obstawiam czarny wtorek i w poniedzialek szykuję się do wejścia – zakładam otwarcie jakieś 20punktów niżej niż wczorajszy low, a potem cały dzień w dół -dośc słaby zakresowo ruch. Wtorek, środa- tu już powinna być ta luka o której pisałem( nie sądzę , choć nie wykluczam, żeby rynek te ostre spadki rozpoczął w ciągu dnia) Cały ruch powinien zajść dość daleko ale wedlug mnie jeszcze nie teraz uderzenie w covidowe dno. Są szanse na dotarcie aż do okolic 3200 ( poniżej ale nie za wiele) bez przekroczenia szczytu w realizowanej formacji ale w sumie wątpię w to – myślę, że jeszcze będzie jakieś odbicie przekraczające szczyt zanim rynek uderzy poniżej 3200 a potem odbije się mocno i w szybkim ruchu przekroczy 4700( może nawet 4900)i dopiero będzie „sprawdzam”.

    gandylc

    22 Maj 2021 at 10:35


Dodaj odpowiedź do gandylc Anuluj pisanie odpowiedzi